Mus z mango i imbiru kandyzowanego

Jeden z przepisów w konkursie Blogerchef, który od początku do końca wykonałam. Autorką przepisu jest Ania Grzesiak z bloga "A bite to eat". Mus z mango i limonki nieraz robiłam, bo sama uwielbiam mango, a liście mięty dodatkowo orzeźwiają ten deser. Interesującym pomysłem Ani jest dodatek kandyzowanego imbiru, który był dla mnie nowością. Zdecydowanie zmienia on smak deseru, polecam :)


Składniki:

- mango -2 sztuki
- kandyzowany imbir - 2 łyżki ( zmniejszyłam ilość)
- sok z 1 limonki
- mięta - kilka gałazek
- 100 ml śmietanki 30%

Przygotowanie:

Ubijamy śmietankę. Pozostałe składniki miksujemy blenderem, dodajemy śmietankę i delikatnie  mieszamy. Deser najlepiej smakuje po schłodzeniu w lodówce ( 1godzina).








2 komentarze:

Wydruk

Print Friendly and PDF

Kraków - blog kulinarny