Warsztaty fotograficzne i kulinarne organizowane przez "Twój Kucharz"

Spotkanie zaczęło się od warsztatów dot. fotografii kulinarnej z Anią Grudzińską-Sarna i Kamilem Sarna z bloga JedzenieJestPiekne, którzy przedstawili  nam w sposób przystępny, jakie czynniki wpływają na jakość zdjęć, jakie parametry pozwalają osiagnąć zamierzony efekt, co pozwoli nam poprawić jakość wykonywanych przez nas zdjęć, czyli co można zrobić, aby pokazać, że jedzenie jest piękne. Poniżej kilka zdjęć z warsztatów...











no i zaczęło się gotowanie, menu warsztatów było ambitne...

Gotowaliśmy pod okiem Szefów kuchni : Bartka Płócienniak, Fabrice'a  Boulahouache i Miguela Moreira, to była prawdziwa przygoda i przyjemność :)
Czasem niewiele, ale i zarazem dużo trzeba, aby zadziało się coś magicznego: odpowiednie towarzystwo, genialne  słakdniki, dobry pomysł, fajna energia, chęć uczenia się, umiejętnośc słuchania, potrzeba zabawy, wyszukane smaki, radość odkrywania nowości, nowe miejsce...  

Zupa rybna z krewetek:






Małże św. Jakuba z chorizo i młodym szpinakiem




Jagnięcina nowozelandzka z pikantnym  chutney z moreli, kaszą gryczaną i sosem z koziego sera i mięty


Uli zdjęcie na Uli fartuchu - pomysłowe :)


Labraks na risotto z miętą, świeżymi pomidorami i pieczoną papryką





moja inwencja, z dedykacją dla Uli, Ani i Bartka  :)  




no i na koniec deser "Macaron" - makaroniki z kremem cytrynowym z bazylią, truskawkami i chrupiącą białą czekoladą - autorstwa szefa kuchni Fabrice'a






Dziękuję Twój Kucharz , Jedzenie Jest Piekne, restauracji Konfederacka 4  i Ani Strugalskiej za możliwość udziału w tych warsztatach za przyjacielską atmosferę, za smaki, które było mi dane poczuć, za możlwość poznania tajników fotografii kulinarnej, za to że sporo nauczyłam się gotując i za możliwośc poznania nowych osób i spotkania znajomych już mi blogerów.


8 komentarzy:

  1. Rybka inwencji Tapasdecolores na śniadanie była pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak wspaniałych warsztatów:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę warsztatów :) sama wybieram się na moje pierwsze, mam nadzieję że będzie to super doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, było mi bardzo miło Ciebie poznać i cieszę się z tych warsztatów nieprzerwanie od soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tych warsztatów :) w domu samemu ciężko jest nauczyć się dobrej fotografii

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) smaczne jedzenie, dobre to towarzystwo, możliwość rozwoju :) czego chcieć więcej!! pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Twój blog do Liebster blog :) zapraszam do zabawy http://fabrykakulinarnychinspiracji.blogspot.com/2013/06/waniliowe-ciasto-truskawkowo-rabarbarowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, mam kilka nominacji już, daj szansę innym blogerkom :)

      Usuń

Wydruk

Print Friendly and PDF

Kraków - blog kulinarny