BLOGERCHEF w sieci przepisów

BLOGERCHEF w sieci przepisów, to książka szczególnie mi bliska z racji mojego udziału w tym projekcie. Jego pomysłodawcami są Kasia Szatkowska i Marek Bielski, którzy mieli pomysł i wdrożyli go w życie. Chwała im za to, bo dzięki BCH poznałam sporą grupę fajnych ludzi. Oderwanie  od codzienności i realnej pracy w okolicznościach, gdzie pasja i ciekawość rzeczy nowych pozwoliła  nam spotkać się, a dobry humor nas nie opuszczał sprawiła, że z wieloma osobami utrzymuję ciepłe relacje do dzisiaj. 

Kilka słów o książce, która jest zbiorem najlepszych przepisów przygotowanych podczas pięciu półfinałów, które dotyczyły kuchni z różnych stron świata, oraz finału, w którym o tytuł Blogerchefa walczyli zwycięzcy tych półfinałów. Znajdziecie w niej przepisy z kuchni: śródziemnomorskiej, Europy Środkowej i Wschodniej, Europy Zachodniej i Skandynawii, obu Ameryk  i Azji.

Książka jest dobrze wydana, w twardej okładce, o jednolitej kolorystyce i skoro premiera jej miała miejsce 6.11.2013, a w księgarniach pojawiła się niedawno, to zachęca do jej zakupu, jako prezentu mikołajkowego. 
Dzięki tej książce poznasz wiele sprawdzonych przepisów (sama miałam okazję smakować tych dań, polecam), poznasz od strony kulinarnej różne części świata, oraz będzie okazja dowiedzieć się coś więcej o blogerach kulinarnych, z których przepisów być może korzystasz na co dzień :)





3 komentarze:

  1. Ale super, gratuluję! :)
    PS. Będą tam jakieś ploteczki o Tobie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, może nieco nieobiektywnie, ale też polecam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Wydruk

Print Friendly and PDF

Kraków - blog kulinarny